عاشقانه

چه زیبا گفت دکتر علی شریعتی:
من عاشق او بودم واو عاشق او

****************

به سلامتی غروب جمعه که حالتو میگیره اما تنهات نمیزاره...

****************

گفت بی من چه میکشی....؟؟؟

گفتم دوسیب.!!!والا..

کسخول فک کرده نباشه میمیرم!

****************

همیشه که باشی خسته میشوند،

مردمانی که اگر نباشی میگویند:

بی معرفتی...

****************

سخت است میان هق هق شبانه ات

نفس کم بیاوری و او به عشق جدیدش بگوید نفس...

****************

دلت که گیر باشد

هر روز

دلگیری

****************

سکوت میکنم و او فکر میکند بازی را برده

ولی هرگز نمی فهمد با هرکسی رقابت نمی کنم.

****************

چه سخت است تشیع عشق بر روی شانه های فراموشی

و دل سپردن به قبرستان جدایی وقتی میدانی پنج شنبه ای نیست

تارهگذری بر بی کسیتفاتحه ای بخواند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 27 تير 1393برچسب:عاشقانه,دلتنگی, | 12:17 | نویسنده : AmirAli |